Davidovo stvaralaštvo



David Dragičević je imao svega 21 godinu kada je mučki ubijen.
Iza Davida ostalo je nekoliko pjesama i priča koje govore o kakvoj ljudskoj veličini se radilo.
Ovdje ćemo navesti dio njegovog stvaralaštva.




KLINAC IZ GETA (himna grupe "Pravda za Davida")
napisao David sa svojih 15-16 godina - 

Bogi (Rade Bogojević, B-TON):

Odrasti u mom kraju teško je
sve sto radiš grešno je
biti častan, smiješno je
ali shvati od ulice ne možeš pobjeći
svaki put će te stići problem ali veći
samo najjači prežive a njih je malo
čuju se sirene brate, srce mi je stalo
ali to je već ovdje postalo normalno
džukci kruže, hapse mi usporimo igru pomalo
kad prašina se slegne, kraj postaje još gori
nakon par minuta opet mobitel zvoni
ako ne znaš igru, progutaće te noć
jer ovdje brate samo diler ima moć
ne osjećam se više kao ista osoba
zgadio sam se sebi, a kako i ne bi
uzimaš gotivu da smakne realnost
kada si trijezan tad dohvati te stvarnost
osuđeni na propast od vremena davnoga
stalno smo u nebu bez ikakvog razloga
a ni ne znamo da smo dno dotakli
osjećaj da smo na vrhu a nismo se pomakli
vucaramo se stalno po istim blokovima
izlaz nam je brate samo u onim flokovima
ista lica sa problemom u glavi
sa zamagljenim ciljem u umom na travi
adolescent bez cilja u životu,
prodaje paketice da zabo bi stotku
ali ovaj put je jednosmjerna ulica
il' ideš u sanduk il te dočeka sudnica.

Refren (Sara Rajak):

Izgleda da neću daleko stići
jer sam ja samo pijun u ovoj priči
ne idem nigdje načinio sam štetu
ja sam samo još jedan klinac u getu.

Đakac (David Dragičević):

Izguraćemo kroz ovaj geto
al' meni kao da je svejedno
jer ništa geto ljubavi nije vrijedno
ljudi izvlače iz tebe samo ono najgore
osmjeh im na licu kada vide tvoje padove
unište ti snove pa te onda kao vole
za takve ljude me stvarno zabole
gledam uspomene kad sam bio dijete
i skontam koliko te ulica sjebe
otkine dio tebe pa najebeš
i sva sranja zbog poštovanja
pa je ljubav za životom sve manja
jeste da je gotivan život
ali ima i svojih mana
izgubio sam brata bolestan mi tata
samo čekam da mi smrt pokuca na vrata
i nema dana kad u glavi nije marihuana
jer mi je duša za njom gladna
i ovdje je svako dotakao pakao
rijetko ko da nije proplakao,
prolaze godine al' ništa se ne mijenja
iza svih godina ostaje samo sjenka
bitno je da se (hip) hop gura
jedna ljubav za sve kojima je život ova kultura
neću da spavam jer ne želim mlad da umrem
ovako bezvrijedan u zemlji da trunem
ali barem sam na ulici skontao šta je ljubav
i našao prvog pravog druga,
nije bitna bilo koja priča druga
moj grad Banja Luka neću da ga mijenjam
jedan je ovaj grad, samo jedan samo jedan.

Refren (Sara Rajak):

Izgleda da neću daleko stići
jer sam ja samo pijun u ovoj priči
ne idem nigdje načinio sam štetu
ja sam samo još jedan klinac u getu. 

(Klinac iz geta - video)


DAVIDOVA MOLITVA

Oče nas koji si na nebesima, oslobodi ljudske duše zemaljskog zla i donesi nam slogu za raj na zemlji. 
Oprosti krivima i blagoslovi nedužne. 
Očisti planetu od užasa koji smo stvorili i dopusti joj da se preporodi. 
Oslobodi naša srca i umove mržnje kako bi postali jedno. 
Oče nas koji si na nebesima čije ime u molitvama spominjem, blagoslovi me budućnosti kroz koju ću donijeti puno ovoj zemlji. 
Hvala ti Bože sto si uz mene, čuvaj me i gledaj me. 
Pomozi mi da prođem kroz sve strahove da me ne bi pratili dalje u životu. 
Neka moje srce i tvoje kucaju zajedno u ritmu i ne dozvoli da se razdvoje. 
Oče nas koji si na nebesima, hvala ti za život i za svu sreću koju nam donosiš i hvala ti za tugu posle koje Sunce sija još jače.
Amin.


DJECA SVJETLOSTI
pronađena pjesma u Davidovom laptopu - 

Tiho u noći Mjesec obasjao zvijezde koje sijaju
Otvaraju mi oči 
Svaki strah mora proći
Kroz smrt životom kroz mržnju ljubavlju
Više ništa me ne koči.

Praznog uma lutam glava pameti je puna.

Tiho u noći zvijezde sijaju 
Otvaraju mi oči
Mjesec obasjava put moram proći
Kroz svaki strah koji mi mozak koči
Vavilon će pasti taj dan će doći.

I do tada svakog dana skupljam snagu
Ljudi u sistemu odani su vragu
Što me dalje iz tame u svjetlost tjera
Stižu nova djeca stiže nova era.

Djeca svjetlosti sijemo novo sjeme
Ja sam mistik
Ugasi TV imam bolje vijesti
12 lanaca dnk nove svijesti.

Mnogi misle da je ovo samo sekta
Ako mislis i ti pitaj svoga pretka
Kako se ruše oni sa vrha piramide
Ljudi umiru dok znanje dalje ide 
Zauvijek sa koljena na koljeno.

Nije ljubav ako te nije boljelo
Po priči vidim ovdje ko je ko
I eto ga
To je to.

Коментари

  1. David je bio dijete svjetlosti, dijete mnogo ispred vremena u kojem je bitisao...
    Um prepun dobrote i produhovljene plemenitosti...
    David dijete bolje budućnosti...
    Djeca budućnosti žive vječno ❤

    ОдговориИзбриши
  2. David je bio genijalac
    Zao mi je sto je stradao na tako mucki nacin
    Mi koji smo uz njegovu porodicu treba da nastavimo njegovim putem,da dalje zivi u svima nama
    PRAVDA ZA DAVIDA
    P.S.
    TREBA OBJAVITI DAVIDOVU KNJIGU "KLINCI IZ GETA"
    Da se vise nikada ne ponovi

    ОдговориИзбриши
  3. PRAVDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

    ОдговориИзбриши
  4. David je vidio što drugi nisu htjeli bilo iz straha bilo iz prokletsva za moči i oblašču ali i to su stvari koje prolaze. Davida više nema ali je pokrenio nešto što više niko ne može zakočit jer nema moči ustavit ISTINE I SAZNANJA koja nije htjela izači jer je ljudima lakše ostat u laži i obmani da je svet bolji kakav je ali je mlađoj generaciji djeci jako jasno postalo da je svet gadan i gnil i da je trulog sistema to što starije generacije neče da uvide jer je za njih bolje da svet bude kako ga vide oni a ne kako ga vide mladi i novi mladi.

    ОдговориИзбриши
  5. David je bio bezvremensko dete , citajuci ove pesme kao da je predvideo sta ce se dogadjati, video sve ono sto je lose , mislim da je svet izgubio genijalca , koji je ovome sugavom svetu mogao dosta . Tesko je ostati ravnodusan na sva dogadjanja , na smrt ovog Andjela koga je sigurno sistem ubio , pratim sve u vezi ovoga i samo cu reci -pravda za Davida I ogromna podrska od srca Davoru i Suzani ! Daleko sam od BL te ovako mogu dati podrsku , ali ako me put navede na trg gde se trazi pravda sigurno cu stati pored vas . Neka pravda pobedi !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvorena pitanja u slučaju stradanja Davida Dragičevića